دختر دهاتی

من یک دختر دهاتی هستم

دختر دهاتی

من یک دختر دهاتی هستم

سلام من بتازگی به جمع شما وارد شده ام امیدوارم اشتباهات نوشتاری من رو ببخشید راستش  رو بخواهید من کار با اینترنت وکامپیوتر رو هم تازگی شروع کردم پس اشتباها تم رو به حساب تازه کاریم بگذارید برای شروع یکی از سروده هام رو براتون می نویسم تا بعد:                 تردید دارم صداقت سبز چشمانت را باورکنم                                                                                                                        هرچند وقتی باد                                                                                                             دران دور ترک ها سرود سبز چشمانت را می سرود                                                              گل ابریشم ها ی عاشق                                                                                                 عطر پاشیدند به صبح شرجی جنوب                                                                                  ومن سبز سبز سبز شدم . . . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد